Vinden i håret

En kommentar
 
Saknar detta med vinden i håret o bara kunna sitta ute i shorts och en crop top, känns som att det blir kallare o kallare nu faktiskt, eller är det bara jag?:)
 
Har inte sovit något inatt knappt igen, har en del att göra idag, ska jobba nu först, sen ringa sjukhuset, kanske träffa en kompis, prata med min fina mormor o min underbara kille. Imorgon är det dags för min operation, känns så overkligt så kommer inte blogga imorgon tyvärr, men skriver sen hur det har gått :) 
Nu om 10 minuter ska jag cykla o jobba, ganska skönt väder idag så klagar inte, får lite sällskap idag med av en kollega o en bra vän som ska följa med så blir extra kul idag. 
Ni får ha en toppendag så hörs vi snart igen finisar :) Kram! 
 
 
 
 
 
1 Emma Grann Fotografi:

skriven

Fin bild!! :)

Svar: Tack du :) Hade lite bråttom när jag tog den skulle iväg nästan direkt haha ^^ Kram
bergsell.blogg.se