Calvin Klein

2 kommentarer
 
Denna tröjan är från Calvin Klein och är helt såld på hans kläder kan jag säga, dom är värda att köpa så sköna och snygga som dom är. Har fastnat för ljusgrått av någon anledning tycker det är så stilrent och fräscht. 
Har lite svårt att ta mig fram för tillfället för har ju opererat min fot och den gör ganska ont, men allt har gått bra tack o lov.
 
Har haft några dagar hemma nu och även någon borta hos min pojkvän, annars har jag mest varit hemma, lite segt faktiskt men har fått lite sällskap :) 
Hur har ni det?=)
 
1 Elsa:

skriven

Hans kläder ser drömmysiga ut :)

Svar: Det är dom :D
bergsell.blogg.se

2 Lydia Thieme:

skriven

Jag har underkläder från calvin klein är nog det skönaste kläderna jag någonsin haft! :)

Svar: Jag har en sport-bh därifrån och håller med dig helt :D
bergsell.blogg.se